niedziela, 30 września 2018

W co by się tu dzisiaj ubrać? Czyli zbliżająca się jesień i klasyczny T-shirt

Hej !

Koniec września, już jutro przywitamy nowy, piękny miesiąc październik, dlatego postanowiłam zrobić post w bardziej jesiennym wydaniu.
Pamiętajmy, że jesień w południowej Hiszpanii, to zazwyczaj wciąż ponad 20 stopni na plusie a co za tym idzie- swetry, płaszcze czy ciepłe kurtki wciąż pozostają w ukryciu. Na przykład na jutro, na 1 października, prognoza pogody w moim mieście przewiduje 30 stopni Celsjusza.

Przechodząc do rzeczy, jak większość kobiet, każdego poranka stawałam ( i czasami wciąż mi się zdarza, ale za to już mniej ) przed powszechnie znanym wyzwaniem pt. " W co by się tu dzisiaj ubrać ? " . Chyba każda z Nas zna to uczucie, kiedy otwierasz szafę i widzisz nadmiar zgromadzonych ubrań a jednak wciąż myślisz : " nie mam co na siebie włożyć " . W poszukiwaniu prostego rozwiązania tego problemu, wpadłam na pomysł, aby wybrać się na zakupy . Powiesz " a to mi rozwiązanie... " Jednak tym razem nie chodziło o dokupienie kolejnych, bezużytecznych fatałaszków . Tym razem postanowiłam dokupić kilka, prostych, klasycznych T-shirtów w różnych kolorach, aby stworzyć swego rodzaju bazę ( która przyda się w tworzeniu garderoby kapsułowej, ale o tym w innym temacie.) W taki właśnie sposób proste koszulki szybko uratowały wiele moich poranków. Zwykły T-shirt może być podstawą każdej Naszej stylizacji. Wystarczy dobrać do niego odpowiednie dodatki i uzyskamy zdumiewający efekt, który nada się nie tylko na co dzień.
Pod spodem prezentuję kilka moich, przykładowych stylizacji,  jednak możliwości jest znacznie, znacznie więcej.














Dajcie znać w komentarzach jakie jest Wasze zdanie w tym temacie i która stylizacja przypadła Wam najbardziej do gustu :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz