niedziela, 9 września 2018

Deszczowy dzień || Czerwony garnitur

Cześć,

Jeszcze kilka dni temu marzyłam o ochłodzeniu i o deszczu, aż tu nagle, całkiem niespodziewanie z dnia na dzień TADAM 20 stopni Celsjusza i deszcz . Sama sobie się dziwię, ponieważ uwielbiam wysokie temperatury ale jednak po kilku miesiącach upałów, bez kropli deszczu, kiedy żar leje się z nieba  ochłodzenie przynosi swego rodzaju ukojenie.  To cudowne uczucie, kiedy możesz założyć coś cieplejszego, wyjść na zewnątrz i czuć się rześko. Tak więc postanowiłam rozpocząć swój dzień od pysznej kawy i acai bowl w  eleganckiej kawiarni Hustle n'Flow Eatery, gdzie wszystko przygotowane jest  ze starannością w dosyć fantazyjny sposób. Muszę przyznać, że był to idealny wybór miejsca do pogody panującej na zewnątrz: miło, przytulnie i smacznie. Następnie postanowiłam udać się do domu, zaszyć pod cieplutkim kocykiem i tak po prostu spędzić dzień w łóżku.


acai bowl kawa Hiszpania zdrowe odżywianie





Co do jesiennej aury, myślę że jest to idealny czas na publikację zdjęć wykonanych jeszcze w Polsce, gdzie rolę główną gra czerwony garnitur. Dla mnie klasyczny garnitur stanowi pozycję " must have "  w kobiecej garderobie, coś w stylu małej czarnej. Współcześnie wiele kobiet myli termin "seksownie " z "wulgarnie". Ja wyznaję zasadę, że kobieta powinna wyglądać seksowanie ale z klasą, dlatego  postawiłam na kolor czerwony, w połączeniu ze szpilkami, stylizacja wygląda kobieco ze smakiem godnym odważnej, ale wciąż damy. Garnitur damski to nie tylko doskonała stylizacja do pracy, ale również na wyjście wieczorem, bankiet czy imprezę.







czerwony garnitur kobiecy szyk klasa moda



Pa pa,

Paulina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz