środa, 26 września 2018

Luźna, prosta stylizacja + Cudowna , organiczna restauracja

Cześć,

W dzisiejszym wpisie zaprezentuję moją wygodną, luźną ale wciąż elegancką stylizację oraz cudowną, organiczną restaurację, która jest moim nowym odkryciem.

Zacznę od tego, że od kilku miesięcy wszelkiego rodzaju organiczne restauracje, kawiarnie, bary czy też targi zaczęłam traktować jako swego rodzaju " atrakcje turystyczne" . Zanim założyłam konto na Instagramie, nie byłam świadoma tego, że w okolicy w której mieszkam takich obiektów jest naprawdę dużo. Miejsca te przyciągają nie tylko swoim wyselekcjonowanym menu ale też nietuzinkowym wystrojem. Właściciele dokładają wszelkich starań, aby przyciągnąć klientów swoją oryginalnością i zatrzymać ich jak najdłużej. ( W ten właśnie sposób w restauracji, którą dzisiaj przedstawię, spędziłam kilka dobrych godzin) .
Zauważyłam, że wiele osób wybierając restaurację czy kawiarnię kieruje się właśnie stylem w jakim jest dane miejsce urządzone a wszystko po to, żeby móc zrobić sobie wyjątkowe zdjęcia i pochwalić się nimi w mediach społecznościowych.
 Przyznam szczerze, że sama wybierając się na lunch czy też obiad, wyszukuję takie miejsca, które mają jak najbardziej intrygujący styl. Jednak nie sam wygląd ma dla mnie duże znaczenie ale także dobrej jakości, zdrowe i przede wszystkim bezglutenowe jedzenie. Mimo, że panuje teraz moda na zdrowe odżywianie, wiem że zdrowa kuchnia wciąż jest dla wielu osób abstrakcją. Sama jeszcze dwa lata temu nie przywiązywałam zbytniej uwagi do tego co jem i uważałam, że całe to zdrowe odżywianie, to jeden wielki kit. Wszystko zmieniło się kiedy po roku spędzonym w USA, zaczęły się u mnie problemy zdrowotne i okazało się, że choruję na celiakię- nietolerancja na gluten. Jako, że uwielbiam wszelkiego rodzaju ciasta, ciasteczka i mączne potrawy, diagnoza wtedy brzmiała dla mnie jak jeden z najgorszych wyroków. Mimo wszystko wiedziałam, że nie mam wyjścia i muszę poszerzyć swoją wiedzę na ten temat i właśnie wtedy zrozumiałam jak ważne jest to co jem .   Bardzo często słyszę " Ty ? Jesteś na diecie bezglutenowej?  Ale po co? Przecież jesteś chuda ", są też osoby które szydzą czy naśmiewają się z osób, które są na takiej bądź też innej diecie. Mam świadomość, że są to osoby które są po prostu niewyedukowane ale cieszę się, że wszystko zmierza w dobrym kierunku i coraz więcej osób chce poszerzać swoją wiedzę w tym temacie :)


restauracja Hiszpania organiczna flamingi basen


piękna restauracja basen organiczna zdrowa pyszna kuchnia

restauracja Hiszpania organiczna zdrowa dobre jedzenie cudowny wystrój

wystrój restauracji piękny elegancki ponadczasowy nietuzinkowy wdzięczność

ananasy wystrój no stress bar koktajle zdrowe soki owoce

leżaki natura pięknie basen restauracja wystrój



sałatka zdrowa wegetarianizm witaminy

Restauracja usytuowana jest blisko plaży i morza, dlatego też w mojej stylizacji postawiłam na luz i wygodę.
Dajcie znać w komentarzach, czy lubicie tego typu stylówki i jaki jest Wasz stosunek do zdrowego odżywiania :)

fashion blogger stylizacja OOTD czarna spodnie kloszowane

Kloszowane spodnie, czarny top , sexy ,czarny OOTD

Plaża basen stylizacja restauracja

wygodnie elegancko pięknie czarna stylizacja czerwone usta

Czarny top spodnie białe sandałki czerwona szminka OOTD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz