niedziela, 7 października 2018

Trzy sukienki poniżej 50 zł || Jeden dzień w Marbelli

Cześć,


W dzisiejszym wpisie znów będą dominowały letnie stylizacje. Tak to już jest, kiedy mieszka się na południu Hiszpanii . Mimo, że poranki i noce nie są już tak gorące, w ciągu dnia wciąż mamy lato.
Dzisiejszy post jest wynikiem tego, że często spotykam się z niedowierzaniem, kiedy mówię za ile kupiłam daną rzecz.

Dlatego tym razem, chciałabym pokazać moje trzy zdobycze, które udało mi się upolować, poniżej 50 zł.




STYLIZACJA #1


sukienka w kwiaty fashion blogger Hiszpania
Zacznę od sukienki w stylu hippie, która wzbudziła najwięcej kontrowersji. Jednym się tak podobała, że byłam zaczepiana na ulicy z pytaniami gdzie ją kupiłam a drugim.. niekoniecznie bo przecież babcina czy też cygańska.

Przyznam szczerze, że przy zakupie tej sukienki kierowałam się nie tylko ceną ale i wygodą. Jak już wspominałam w poprzednich postach, ostatnio bardzo lubię luźne i wygodne stylizacje ( zwłaszcza w upalne dni) .



STYLIZACJA #2



Druga sukienka bardzo przypadła mi do gustu, mimo że unikam sukienek z tego typu dekoltem i rękawami, gdyż później często się osuwają i wymagają ciągłego poprawiania, ta okazała się tzw. strzałem w dziesiątkę. Bardzo dobrze utrzymuje się na biuście, rękawy swobodnie opadają i nie stanowią większego problemu przy wykonywaniu różnych czynności. Dużym atutem jest tutaj koronka, która nadaje sukience seksapilu. 

czarna sukienka stylizacja seksi prosta


Wygodna seksowna sukienka czarna koronkowa

stylizacja fashion blogger polska bloggerka sukienka



STYLIZACJA #3                                                                                                                                      

Zdjęcia ostatniej już sukienki zostały wykonane w Marbelli, czyli sąsiednim mieście. Absurdalne, że znałam to miejsce, tylko z tej luksusowej i pełnej przepychu strony i dopiero po ośmiu miesiącach mieszkania tutaj, odkryłam jak piękne i urokliwe jest to miasto. Ale nie będę się tutaj dużo rozpisywać, sami zobaczcie.

prosta elegancka sexi sukienka

Marbella Hiszpania fashion blogger

prosta sukienka sexi stylizacja czerwona falbanka midi


Czerwona sukienka midi, falbanka , Hiszpania

Prosto z klasą seksownie Hiszpania widoki stare miasto

sukienka stylizacja Hiszpania seksownie tanio z klasą


blogerka polska Hiszpania stylizacja seksownie prosto

Przechodząc do samej sukienki, w wielkim skrócie, obcisła, midi z ozdobną falbanką, czyli prosto, seksownie i z klasą.

Ciekawi mnie, która sukienka przypadła Wam najbardziej do gustu :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz